Zihnimin susması lazım.

Belirli bir dönemden geçiyorum şu sıralar galiba. Etrafımdakiler ikiye ayrıldı: benim iğrenç bir insan olduğumu düşünenler ve iyi bir insan olduğumu düşününler. İşin kötüsü; daha ben bile hangisi olduğuma karar veremedim. Karar vermemi engelleyen bir güç var içimde. İyi bir insan olduğumu düşündüğüm zamanlarda beynim devreye girip, ya kötü bir insansan diye içime kurt düşürüyor. Gerçekten normal bir iletişim kuramıyorum kendi zihnimle. Psikoloğa bu yüzden mi gidiliyor? Sanırım bu sıralar böyle bir oluşum içerisine girebilirim. Çünkü cidden zihnimle benim arama birisinin girmesi lazım. Hiç konuşmayı bırakmıyor, engellemek de imkansız. Belki doktorlar nasıl susturulacağını bilirler.

4 yorum:

  1. seni böyle kategorilere ayıran insanlarla görüşmemelisin bence.ikisi de kötü.

    YanıtlaSil
  2. Benimki de çok konuşur. Özellikle kullanıldığımı hissettiğimde... O da bizim deşarj olma halimiz herhalde ama en çok da gece kafayı yastığa koyunca başlıyor beni uyutmuyor.... En çok ona bozuluyorum...

    <:))

    YanıtlaSil
  3. insanları iyi yada kötü diye ikiye ayırman bir hata. hiç bir insan tamamen iyi ya da tamamen kötü değildir. buna sen de dahilsin. sen "sensin" tüm iğrençlikliklerinle ve tüm güzelliklerinle.

    ayrıca bırak zihnin konuşsun. sessizliktir insanı delirten. zihnin konuşması iyidir ;)

    YanıtlaSil
  4. Şişmanım şişmansın şişmanız

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com