Aralık 12, 2010




7 yorum:

  1. Bu 3. foto niresi ola ki???

    Bu arada çince sınavında göstermiş olduğun üstün başarıdan dolayı da tebrik etmek isterim.. :)

    YanıtlaSil
  2. Çooook teşekkür ederim Ninacık =))) O 3. foto, Filistin Cad. taraflarında Big Chefs diye bi yer... Ben de tam bilmiyorum yerini, arkadaş götürmüştü. =)

    YanıtlaSil
  3. şu üsttekileri dışarıda tutarak fotolarınızı beğendiğimi belirtmek isterim.Sanırım benim fotolarım bu kaliteden uzak kalmaya devam edecek :)
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. İyi bir makinen var ama yaptığın dokunuşlarla fotoğraflarının kalitesini düşürüyorsun bence.

    YanıtlaSil
  5. O fotoğraflar makineyle değil, iphone'la çekildi. Ve evet coğu zaman fotoğrafların kalitesini düşürmek için uğraşıyorum. Çünku cam gibi net fotoğraflar hoşuma gitmiyor. :))

    YanıtlaSil
  6. Yorumumu yayınlamayarak eleştiri kaldırma konusunda beni haksız çıkarmadığın için teşekkür ederim. Bence artık iyi kalpli saf mağdur kız ayaklarını da bırak, komik oluyorsun. Kimseden daha iyi değilsin.

    YanıtlaSil
  7. Ben bloga yazılan tüm yorumları yayınlıyorum.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com