gidiyorum 1 aylığına.

ben 2 sonra pekin'e doğru yola çıkıyorum. herhangi bir heyecan veya hazırlık yok şimdilik bende. ha bugün bi alışverişe çıkacağız hani eksiklerimi tamamlayayım diye ama eksik dediğim şeyler de bavul falan. hani düşün o derece hazırlığa dair bir şey yok hayatımda daha. ama bavul alındıktan sonra bir çok şeyin hızlıca halledileceğini düşünüyorum.

tabii benim gene hayallerim var buraya düzenli olarak yazıp, deneyim paylaşmak gibi. deneyimden çok fotoğraf paylaşmak aslında. ama zaman olacak mı, planladığımız gibi derslerden sonra gezebilecek miyiz, yoksa gelip yurdun kapısının önünde oturacak mıyız, oralar tam belli değil. yine de söz vermiyorum fotoğraf bol bol paylaşırım diye. instagram'a koyarım ama arada orayı ziyaret edin. sonra toplu olarak buraya bi gezi yazısı yazarım. üşenmezsem.

çin seddi'nde kollarım açık fotoğraf paylaşacağım ama. bundan şüpheniz olmasın.

1 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com