İmdaat diye bağırsam, sesimi duyup beni Ankara'ya götürebilir misiniz?

Bir kere kışı çok özledim onu söyleyeyim. Gerçi Ankara'nın ayazında biraz kendimden geçeceğim gibi duruyor ama olsun. Her şey terlemekten iyidir.
Bunun dışında çok sıkı takipçiklerim (!) fark etmişlerdir, yaklaşık 5 gündür yoktum. Yunan Adaları'nı turluyordum efendim. Çok sosyetiğim ya... Kendi özel yatımızla koy koy gezdik işte öyle.
Yok la nerde. 3 yıldızlı otel statüsünde bir gemide bütün günlerimi geçirdim. Yiyip içip yattım. Tabii uyuyamadım. Gemi sarsıntısı, baba horultusu vs. derken her gece ipod'dan yağmur sesiyle uykuya dalmaya çalıştım falan. Arada da gezdirdiler bize tabii adaları. Adaların detaylı incelemesi (!) ve fotoğraflarını zamanla koyacağım buraya. Hepinizin heyecan içinde beklediğini biliyorum. 
Bir de ben bu Kuşadası'ndan iyicene sıkıldım. Allahtan iki gün sonra Ankara'ya gidiyoruz. Ayağımın tozuyla kayıt yaptırmaya gideceğim. Tabii bi yandan da harcı falan yatırmam lazım ama gün kalmadı. 5 gündür Türkiye'de değilim zaten, şu an Türkiye'ye geldim, haftasonu olduğu için bankalar kapalı. Pazartesi de 30 Ağustos. Kayıt Salı günü zaten, sabahtan halletmeye çalışacağım, Allah kerim.

Son olarak da benim sürekli bir şeyler yapma özelliğimden doğan son projeyi tanıtmak istiyorum.
'1 Dakika Projesi'
Şu an hayatımdaki en hareketli (!) yer olan Kuşadası'nı çektim, başka nereyi çekeceğim...

Grubu ve projeyi merak edenler buraya.
photo by koni

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com