Kara suratlı olmamı isteseydi, beni öyle yaratırdı. Ne diye düzeni bozuyorum ki.

Feci canım sıkkın. 3 gblik Vınn'la yaşamımı sürdürmeye çalıştığım için ne dizi indirebiliyorum, ne de tonight show'u falan. Resmen içimde bir David Letterman, Jey Leno hasreti var. Adamların yüzlerini özledim. Yazlık işi bu yüzden sakat.
Bugün ilk defa denize girdim. Kuşadası'nın suyu soğuk olur, öyle hemen atamazsınız kendinizi. Götüm götüm ilerleyip kırk saatte alışırsınız. Bugün baktım, hamam suyu kıvamına gelmiş. Hatta önce süphelendim deminki veletler mi işedi buraya o yüzden mi sıcak acaba diye ama ilerledikçe baktım her yeri sıcak. Bu demek oluyor ki şu yaşadığımız günler bildiğin cehennem sıcakları...
Karardım birazcık. Kararmayı sevmiyorum çünkü çirkinleşiyorum. Tamam, normalde de dünya güzeli değiliz ama yakışmıyor cidden bana esmerlik. Biliyorum da söylüyorum.
Ha bu arada bir de Sinoloji'yi kazandım. :D

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com