La Gazzetta

Yana yakıla gazete arıyorum şu sıralar. Solculuğa yakın olmamama rağmen solcu bir gazete okuyordum ama artık o gazete solculuğu falan bırakıp bildiğin Kürtçü bir gazete olunca "hani ulan tarafsız haber anlayışı" isyanlarıyla ritüelimi bıraktım.

Görüş olarak piyasadaki gruplara tam anlamıyla uymuyorsanız, basın için şansınız da o derecede azalıyor. Şu ana kadar tarafsız olarak nitelendirebileceğim tek haber kaynağı İnternet Haber'di ama o da internet yayını. Gazete eksikliğimi karşılamıyor. Belki çok saçma bir sorunmuş gibi görünebilir şu anki derdim. Öyle değil ama işte.

Kimi gazetede magazin yayınından geçilmiyor, kimi zaten iktidar yanlısı, bazısı da tamamen muhalefetliğe soyunmuş... Sanırım piyasada kalabilmek için taraf seçmeniz gerekiyor, bir bakıma RTE'nin söyledikleri doğruymuş yani. Adam %50 beyler.

Neyse ben yeni gazete bulma hayallerimle yoluma devam edeyim, tatilimi hunharca bir tembellikle devam ettiriyorum.

4 yorum:

  1. Habertürk diğer gazetelere göre daha tarafsız geldi bana, bir bak istersen.

    YanıtlaSil
  2. Habertürk de son zamanlarda magazini çoğalttı gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  3. O yönden haklısın sanırım, genelde magazin ekini yok edip okuyorum ama anlaşılan biz gibi düşünen pek fazla kimse kalmadı.

    YanıtlaSil
  4. Ben bir Radikalsever.
    Habertürk'ün çok yanlı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com