Yapılmayacak Planlar Listesi

Evet artık yaz tatiline girdiğimize göre yapılmayacak planlar listesi oluşturmanın da zamanı geldi.

Klasik bir öğrenci olduğuma göre öncelikle ders konusundaki planlarımı sizlerle paylaşmak isterim. Yazın Çince'de ilerleme kaydetmek istiyorum. Günlük kelime tekrarı, kelime kartlarıyla yeni kelimeler ezberleme, gelecek sene işlenecek kitabın tüm ünitelerini gözden geçirme ve bu sene işlenmiş olan kitabın tekrardan ezberlenmesi, Çince'nin TOEFL'ı olan HSK üzerine yoğun bir çalışma, internetten HSK Seviye 2 (zaman kalırsa aynı zamanda seviye 3 de) kelimelerinin çıkarılması ve bu alanda sıkı bir çalışma...

Ders konusundaki hedeflerim bunlar sevgili okuyucu. Sanma ki ben tembelim, sanma ki ben bunları gerçekleştirmeyeceğim... Beni tanıyanlar her ne kadar bu ders listesinin bir maddesini bile başarabilirsem geceleri duaya yatmamı söyleseler de ben kendime güveniyorum ve bu gazla diğer planlarıma geçiyorum...

E tabii bu kadar ineklemeden sonra şayet ufacık bir zaman kalırsa bana, bunu sosyal hayatımda kullanmak istiyorum. Sosyal hayattan da kastım, kitap-dergi okumak ve film izlemek. Çünkü sanılmasın ki ben bu 3.5 ay arkadaşlarımla o sahil senin, bu kasaba benim dolaşacağım. Tatillerimi ailemle geçirmem gerekiyor. Onların da sadece 1 ay izinleri olduğunu düşünürsek, geriye kalan 2.5 ay boyunca yalnız kovboyum. E git arkadaşlarınla dolaş diyenler için de cevabım; yazın ortasında kim İstanbul'da kalıyor? Arkadaşlarınla tatile çık diyenler içinse; annem buna nasıl izin veriyor? Yani koymuyor mu koyuyor aslına bakarsan. Şurada 8 gün sonra 20 yaşımı dolduruyorum. Tamam ben de biliyorum dana kadar büyümediğimi ama yine de işte gençlik başımda duman havaları, ben de istemez miyim arkadaşlarımla tatile çıkayım, bir püskevit alayım? (İğrencim bugün yaa niye böyle şeyler yazıyorum bilmiyorum.)

Neyse işte 2.5 ay boyunca kukuman kuşu gibi evde oturacağımdan, mühtelif miktarlarda kitap ve film tüketmeyi düşünüyorum. Zira kaç haftadır film depolamakla kafayı yedim. Tatil toplasan 100 küsür gün, benim elimde var 400 film falan. Hani kassam günde 2 film falan izlesem her şeyi bırakıp yine de başaramam bitirmeyi ama kısmet tabii. Hayırlısı.

2011 yaz planları listemi de sizinle paylaşmaktan gerçek bir haz duyuyorum. Yaz sonunda planlarımın ne kadarını gerçekleştirdiğimi de yazarım çünkü biliyorum, çok merak ediyorsunuz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com