Bir Evde Tek Başına Anatomisi

Acayip triplerdeyim hacı şu sıralar. 20 yaşına gelmiş dana kadar bir genç olarak ilk defa bir evde yalnız yaşama aktivitesini yaşıyorum. Anneanne Kuşadası'nda, anne-baba zaten İstanbul'dalar, öyle keyifliyim öyle keyifliyim ki hiç girmeyelim oralara çünkü blogumu anne-babam da okuyor şimdi, günahtır onları özlemediğimi sanmasınlar. (anne-baba sizi çok özlüyorum.)

Şimdi ben bildiğin ev hanımı oldum. Lütfen kıçınızla gülmeyiniz, çünkü duyuyorum. Ben hakkaten ev hanımı oldum. "Ay köfte kızarttım, tüm ev koktu", "nasılsa çorba içtim canım, makineye koymayayım, şöyle bir çalkalayayım yeter", "ay banyo hep saç olmuş, el süpürgesiyle bi üsten alıyım şöyle" modundayım devamlı. Geçen pike falan topladım balkondaki ipten. Yani bilmiyorum acayip bi tripteyim şu an, kimse durduramaz beni.

"Kızım gece korkmuyor musun evde yalnız, nasıl uyuyorsun" diyenlere de... Ayıptır söylemesi osura osura uyuyorum derler ya, aynen o hesap. Anneannem zaten okumuyor burayı rahat rahat konuşayım; valla gelmese de olur yani, acayip mutluyum şu halimden. Cumartesi ne yazık ki teşrif edecek, gönül isterdi ki biraz daha takılsın oralarda ama kuzenimle aynı fikirdeyiz; bir hafta bir haftadır, bunu bulamayanlar da var.

Bir de nasıl bir heyecan, nasıl bir havalar bende daha yalnız yaşamaya başlamadan önce... Efendime söyleyeyim sabahlara kadar eğleneceğim, gecenin bir körü eve geleceğim, arkadaşlarla acayip takılacağız falan mavalları okuyordum ben... Şimdi ne oldu, üç gündür 11 demeden evdeyim aga. Anneannem olduğunda içip 12de eve girip bi de bu yüzden gerginlik yaşatıyordum, neden bilmiyorum şimdi hesap soran yok ama ben sürekli evdeyim. Ters işler bunlar işte. Gerçi biraz da benim zirzop arkadaşlarım yüzünden oluyor. Kimi der ben daha memleketteyim, kimi der 12den sonra otobüs yok geçikemem, kimi der annem burda...

Neyse yani işte şu sıralar böyle geçiyor. Okula falan da uğradım, bizim Gürhan Hoca var, iki satır sohbet ettik. Çince çalıştın mı falan dedi, ben de neyin kafasını yaşıyorsam o sırada şakırt diye "yoo" dedim. Salaklık yapıyorum işte. Hiç hocaya ders çalışmadım denir mi, neyse sonra okuduğum kitapları sordu da oradan biraz kurtardım durumu. Çalışmamış ama kitap okumuş havası oldu.

Hadi ben kaçar, kısa filmlere vuracağım kendimi.

1 yorum:

  1. Öyle olur canım. Özgürlüğü ucundan kıyısından yakaladı mı daha önce yapmak istediklerini yapmazsın.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com