Keçi peyniri sorunsalı


Bir peynir hakkında ne yazılabilir bilmiyorum. Bu yazıya da ne yazacağımı bilmeden başlıyorum aslında ama tek bir bildiğim var ki; ben keçi peynirine aşığım.
Yani bu öyle büyük bir sevgi ki, koskoca blogda adına bir yazı yazılacak kadar önemli hayatımda. 
Hani eşyalara aşık olan insan tiplemeleri var, ciddi şekilde aşk yaşıyorlar köprülerle, çekiçle falan... (valla var, izlemediyseniz internette bi aratın, belgeseli falan yapılmıştı.) Ben de o hastalıklı insanlardan olabilirim. Keçi peynirini deliler gibi seviyorum.

Her yemekte olsun istiyorum. 

Benim tatlı keçi peynirim.

Yalnız tabii lütfen pilavla olan aşkımı başka bir kategoriye koyalım. O ilah-i aşk gibi bir şey, karıştırılmasın.

2 yorum:

  1. Ben de severim keçi peynirini. Tabii peyniri genel olarak da çok severim. Peynirsiz bir yaşam düşünülemez ki zaten. İyi akıl edip bulmuşlar atalarımız peynir denen şeyi. :P

    YanıtlaSil
  2. Peyniri sevmeyen insanlar var! Aklım, hayalim almıyor...

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com