bu sıralar hoşuma gidenler #1


dükkanın gözümüze soktuğu fiyatları saymazsak, hayallerimi süsleyen tüm mobilyalar burada. bir gün evim olursa, annemin 90lardaki adliye odasına benzesin istiyorum, orası kesin.



siz de benim gibi sosyal hayatı olmayanlardan ve vicdanınız rahat etsin diye her gün dersin başına oturanlardansanız, buyrun bu playlist bu iş için biçilmiş kaftan.



bebekken çok sever, ergenlikte nefret eder, sonra tekrar sever oldum pembeyi, çoğu günümüz kızanı gibi. bu kızın blogu da pembelere boğulmuş durumda ama renge fazla boğulmayıp, paylaştıklarının güzelliğine bakarsanız, siz de benim gibi hayranı olabilisiniz.
kaynak: Mermaidens



bu minik kız çocuğu kendi kadar güzel resimler yapabiliyormuş. lafa gerek yok herhalde.



bizim buralardan yue minjun diye bir adam var. yaptıkları biraz korkutucu bana göre ama nedense ilgi çekici. 



son olarak da hayranı olduğum adamdan bir sözle bitirelim, ne yazık ki ben onun istemediği her şeyi oldum, belki olmayacak olanlar vardır. 

"Be soft. Do not let the world make you hard. Do not let pain make you hate. Do not let the bitterness steal your sweetness. Take pride that even though the rest of the world may disagree, you still believe it to be a beautiful place.”

Kurt Vonnegut.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com