ot yemeyi de seviyorum yeri geldiğinde.








Aslında ben burada hiçbir zaman yemek sorunu çekmedim ve çekmeyeceğim galiba. Türkiye'de de her bulduğumu gömen biri olarak, Çin'in de çoğu zaman leziz yemeklerini, kaçıracağımı düşünmediniz herhalde. İki aydır öyle bir beslendim ki, kilo aldığımı fark edip, bu gidişata dur demek için rejime başladım. O yüzden de eti kısıp, ota yöneldim. Kendime has bir diyetim var ama olsun yanımdakiler "kilo verdin sen yaaa" diyorlarsa, işe yarayan bir diyettir.

Buradaki yakın arkadaşımız da fazla et yemeyen, hayat felsefesi olarak genelde otu benimsemiş biri olunca ve öyle arkadaşlara sahip olunca, okulun arka taraflarında, ölsen bulamayacağın bir lokanta keşfetmiş, bizi de götürdü pek güzel oldu. Zira yanınızda biri olmadığı sürece Wudaokou'yu bilen biri olsanız bile, bu lokantanın yerini bulmak çaba ister, bir gün gelirseniz ben sizi götürürüm.

Vejetaryen lokantası burası. Et görünümlü soyalar falan da var, direkt lezzetli ot yemekleri de var. Ben bayıldım, ekürim bayılmadı, o yüzden bundan sonra ekürimsiz gideceğiz arkadaşımla oraya. Yemeklerini daha fazla fotoğraflamak isterdim ama o sırada gömmekle meşguldük. Kusura bakmazsınız artık. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com