Neden saçların beyazlamış ki?

Saçlarında beyazlar olan arkadaşlarım var. Ulan biz 18 yaşındayız daha!

Genetik tabii bazılarınınki ama diğerlerinin öyle "genleri" yok.
Şaşırıyorum tabii, sonuçta yaşın kaç başın kaç senin? Beyaz saç neyine?

Çok pimpirikli ve her şeyi takan bir tip olmama rağmen, aslında kendi saçımda da beyazlar beklerdim ama bende olmadı. Arkadaşlarımın arasında da benim gibiler var. Onların saçlar dayanamadı drama.

Dram ne derseniz, kolay değil. Devir eski devir değil. Zaman eskisi kadar rahat da değil. Evet üniversite de ne okuyacağını düşünmek, hatta üniversiteyi kazanıp kazanamayacağını düşünmek başlı başına bir stres konusu olabilir ama biz artık üniversiteden sonra iş bulup bulamayacağımızı düşünüyoruz.

Yani, yeni nesil sanılanın aksine o kadar da rahat değil. Benim hayallerim üniversiteden sonra bir dükkana kapak atıp orada kasiyer olarak çalışmak. Daha ne isterim ki? Benim de büyük hayallerim vardı ama salladım hepsini. Gerçekçiyim artık bunlara kanmayacak kadar.

Saçlar bu yaşta beyazlıyor işte. Dramatize mi ettim olayı biraz? Hiç sanmam. Gerçekler bu kadar acı, maalesef.

1 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com