Sınavdan Modaya



Ciddi şekilde sarsıldı bünyem. YGS'ye (ÖSS birinci sınav) resmi olarak 34 gün kaldı ve ben yusuf yusufları oynuyorum.

Tırsak tavırlar içerisinde çalışmaya çalışıyorum, bilgisayara elimi az sürüyorum, test olimpiyatlarında ipi göğüslemeye çalışıyorum... Sürekli bir test çözme halindeyim ki, bu artık bünyemin sınırlarını zorlamakta... Zira, okuldan gelince artık evde de test çözecek olmam düşüncesi beni sarsıyor, uygulamada çok da başarılı olamıyorum zaten.

Şu aralar gerim gerim geriliyorum, anlaşılacağı gibi. Dua edip, yüzsüzlük de yapmak istemiyorum, o yüzden aranızda hakikatli olanlar varsa, artık bi el atıp, iki sure de benim için okurlarsa mutlu olurum.

Şu Nisan 11 bi geçsin, buraya daha sık yazmayı planlıyorum ama şu sıralar sevgili blogum kusuruma bakmasın. Ya aklımdayken söyleyeyim; bu moda insanlarının hali nedir? Olum acayip kıl oluyorum yaa. Vogue falan da aldım, okuyorum o tipleri... Feci tiksinti içerisindeyim şu sıralar. Bi Karl'ı, bi de Tom Ford'u severim onların arasında, onlardan bile soğudum şu sıralar. İkizlerim ama ben, yani iki gün sonra tekrar babamın oğullarıymış gibi sevmeye devam edebilirim, orası ayrı konu. Neyse bu konuya sonra değineceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com