Tokbox - Konuş Anam



Efenim, yeni bir olay keşfetmiş bulunmaktayım. Benden önce keşfetmiş olanlar varsa, bi şey söylemeyin, ilk defa görüyormuş gibi davranın...

Tokbox

Bu bir nevi msn, skype gibi şeylerin işini görüyor. Ama benim gibi, msnde çok fazla kişi varsa ve girmek istemiyorsanız, eşinizle dostunuzla bu site üzerinden görüntülü konuşabilirsiniz. Ya da msn, skype falan kullanmıyorsanız, yine bu site işe yarayacaktır.

Ama sitenin en sevdiğim özelliği, eşe dosta videolu mesaj yollamak. Yani sürekli yazarak konuşan bir millet olmak yerine sanal ortamdan ama daha kanlı, canlı bir şekilde iletişim kurmak mümkün. Zira siteye üye olduğumdan beri görüntülü mesaj yollamadığım arkadaşım kalmadı. Babamı falan da üye yaptım. Seneye ben Ankara'ya gidince buradan konuşacağız diye...

Öyle yani. Size de söyleyeyim dedim. Bir de anı, hatıra, geçmiş falan açısından iyi oluyor. Seneler sonra arkadaşlarla küçük hallerimizi izlemek... Bilmiyorum, ben çok takığım bu tür "anı" olaylarına.

Hadi sağlıcakla...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com