Mode Blogcu




İnternet dünyasında biraz dolaşan biri, moda blogculuğu kavramının ne kadar yaygın olduğunu da bilir. Yani işte insanlar o günkü kombinlerini, göstermek istedikleri tasarımlarını falan bloglarında yayınlıyorlar. Çok özeniyorum kardeşim!!!

Yanlış anlaşılmasın, ben kameranın önünde olan değil de arkasında olanlara çok feci özeniyorum! Yani benim derdim; güzel kıyafetler giyen, bu işe merak sarmış bir arkadaş edinmek. Böylece bir blog açıp, kıyafetler ondan fotolar benden tarzı bir girişimde bulunabilirim.

Yarab! Gözünü sevem Ankara'ya gidince öyle bi arkadaş ver bana yaa! N'olur, interneti sadece msn için kullanmayan kullarından ver bana! Çok pis özeniyorum ya!

Bugünkü pazar duamı da ettikten sonra herkese hayırlı sabahlar diliyorum.

1.foto
2.foto

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com