Elvis'ten Mektup Var

1959'da Elvis Presley askerlik için çağrılmış. Dünyanın her yerinden gelen mektuplarla baş etmekte zorlanıyormuş. Birçok hayranı onu son kez görmüş olabileceklerini düşünüp endişeleniyormuş. Presley de hem durumu hakkında bilgilendirme yapmak, hem de o sırada çıkan evlilik dedikodularına yanıt vermek için (Priscilla Beaulieu'yla tanıştığı zamanlar) haberleştiği herkese aşağıdaki mektubu yollamış...


Sevgili __________

Mektubunu bugün aldım ve senden haber aldığım için çok mutluyum. Evimdeki arkadaşlarım ve hayranlarımdan haber almak bana çok yardım ediyor. Günleri sayıyorum ve evime dönüp eğlendirmeye başlayacağım ve sevdiğim şeyleri yapacağım zamanın gelmesini bekliyorum.

Her mektuba kişisel olarak cevap veremediğim için çok üzgünüm ki yapmak isterdim, ama askerlik programım nedeniyle vaktim yok. Aklım sürekli olarak arkamda bıraktığım arkadaşlarımı ve hayranlarımı düşünüyor.

Sıradan bir asker olmaya ve diğer askerler gibi ben de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum, ama bu halktan gelen ve gerçekleştirmediğim muazzam istekler yüzünden beni çok zorluyor.

Ama ben tek tek hepinizi arkadaş ve hayran olarak görüyorum ve aldığım her mektup bana devam etmemde çok yardımcı oluyor. Lütfen bunu şimdilik kısa bir not olarak kabul edin ve en kısa zamanda sizden yine haber almayı bekliyorum.

Eğer mektubunuza kısa zamanda cevap alamazsanız, neden olduğunu anlayacağınızı biliyorum.

Sizi tekrar görene kadar, kendinize iyi bakın ve iyi işler çıkartın.

İnsanların soruduğu her soruya cevap veremediğim için üzgünüm ama belki sizinle tanıştığım ve kendim hakkında bir şeyler söylediğim zamanlar da gelir. Ama o zamana kadar: "May God Bless you and keep you always"1

En iyi dileklerimle

Elvis Presley <-- Bunu kullan !!!

En içten dileklerimle, arkadaşın

E.P.

Seni seven Elvis Presley ya da sadece E.P.

Not: Evlilik hakkında okuduğunuz ve duyduğunuz dedikodulara inanmayın. Henüz o kadar değer verdiğim birini bulamadım ve bulduğum zaman, duyuruyu yapacağım, ondan sonra emin olabilirsiniz. E.P.

!!! Bunu askeri kırtasiyede yazdır ve çoğalt !!! 500 taneye ihtiyaç var.

E.P.
 ------------------
 1 Bob Dylan'ın bir şarkısı...

Yukarıda bulunan tüm içerik Letters of Note blogundan alınmıştır. Tercüme bana aittir. Bundan sonra da çeşitli mektupları çevirmeye devam edeceğim, umarım hoşunuza gider. =)

1 yorum:

  1. güzel çalışma olmuş hatun..

    devamı için gözler kulaklar burada..

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com