Ortaç Üzerine Deneme

Ya tamam itiraf ediyorum; ben Serdar Ortaç dinlerim. Daha doğrusu benim Serdar Ortaç dinlemem ilk başlarda adamın tipini beğendiğim için olmuştu. Çekik gözlü falan ya, zaafım var kardeşim böyle tiplere. Sonra işte adama takınca mecbur şarkılarını da dinlemeye başlıyorsun...

Şunu söyleyebilirim ki, Serdar'ın "piyasa şarkıları" dışındaki şarkıları hiç de fena değildir. Özellikle albümde arka planda kalmış, milletin arasında çok popüler olmamış, daha silik şarkıları... Öyle şarkılar vardır ki, hala sıkılmadan dinlerim.

Ama tabii halk arasında 'Serdar Ortaç dinleyenler' ve dinlemeyenler diye bir bölünme vardır. Sizin de bildiğiniz gibi içinde bulunduğumuz blog dünyası dinlemez mesela onu. Hatta Serdar Ortaç dinleyenler de küçümsenir. Ama ne yaparsın işte ben de dinliyorum.


Serdar akıllı adam! Sattığı tüm şarkılar berbattır. Tam piyasa malıdır. Milletin seveceği türdedir. Albümünde öne çıkardığı parçalar da piyasadır. Alt yapıya aynı ritmi koyup, üstüne söz yazıp, satar da satar. Hep aynı şeyi satar. Ama kendine gelince öyle yapmaz. Albüme öyle şarkılar koyar ki, bunu bu mu yazmış dersin. Serdar Ortaç'ı küçümseyen kişiler, bu şarkıları pek bilmezler, çünkü Anti-Serdar oldukları için albümü alıp, baştan sona dinlemezler. Ortalığa çıkan şarkıları üzerinden yorum yapılır. Ortaya çıkan şarkılardan da ben de onlar kadar tiksinirim.

Şu sıralar tanınmamış kişilerle düet yapıyor mesela. Hepsi de kıro, hepsi de kötü sesli. Şarkılar da onlar kadar rezalet. Ama herkes sevdi bu düetleri, n'apacağız şimdi? Serdar akıllı adam! Politikasını iyi kuruyor. Ha, benim gibi daha seçici bazı dinleyicilerini bu tür düetlerle kendinden uzaklaştırıyor ama çok da umrunda değil sanırım.

Adam zengin!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com