Yazar Mazeretleri

Başbakanın nasıl bi cerasetle ülkenin tüm müzisyen, sinemacı ve yazarlarını toplantıya davet ettiğini zaten başından beri anlamıyorum. Tamam, bu gayet demokratik ve çağdaş bir yaklaşım olabilir ama dediğim gibi acayip cesaret gerektirici bir iş. Toplumun "aydın" kesimi AKP karşıyken, senin o "aydın" kesim içindekleri bir araya toplama girişiminde bulunman acayip bir şey. Bir yerden nasıl patlak vermediğini merak edip duruyordum.

Dün yapılan "yazarlar" toplantısında da patlak verildi nitekim. En güçlü kalemler çeşitli mazeretler bildirerek katılmadılar toplantıya. Belki de mazeretleri gerçekten "gerçekti". Orayı bilemem ama en çok mazeret bildirilen toplantının da "yazarlar" toplantısı olduğuna şaşırmadım.

Başbakan bozulmuş olmalı.

1 yorum:

  1. Eh bir çok sanatçı(!) ve şarkıcımız(!) gibi "herşeye" bir avuç tuzla koşan bi zihniyetleri o kadar da yokmuş diyorum..

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com