Pınar Seyahate Çıkıyor


Allahım anlatamam nasıl bir mutluluk olduğunu. Hayatta beni daha mutlu eden, daha heyecanlandıran başka bir şey daha yok herhalde. Seyahat etmek ibadet etmek gibi benim için.

23 Nisan'ı haftasonuyla birleştirip İzmir kaçamağı yapıyoruz bu sefer. Normalde turla gezmeyi sevmiyorum ama bu annemlerin üniversite mezunlarının gezisi olduğu için mecbur rehberle gezeceğiz. Yine de ben ne yenir, ne gezilir, ne alınır listemi şimdiden yaptım.

Bir kere sonunda "boyoz" yiyebileceğim. (Son yıllarda tek hedefim buydu.) Onun dışında da bir sürü yemeği denemek istiyorum. (İnsan boğazına düşkün olunca, böyle liste çıkarıyor işte gitmeden.)

Tabii yandaki liste ne kadar doğrudur, kaçını bulabileceğim orası şüpheli. İnternet araştırması sonrası hazırladım o listeyi. Ama mümkünse "balo rejimimi" kırıp, bu haftasonu hepsini denemek istiyorum. Aç gözlülük böyle bir şey. Önce gözümün doyması lazım, sonrasını düşünürüz.

Öyle yani, Pınar kulunuz bir gezi öncesi daha kalbi pıt pıt atarak, içi içine sığmayarak, yarın sabahı bekliyor.

Ve tabii en iyi dilek olarak, çok çok çok fotoğraf çekmek istiyor. Şöyle en afillisinden, en tatlısından, en ayrıntılısından... Hep birlikte amin diyelim lütfen.

Şimdilik elveda.

1 yorum:

  1. hadi bakalım.. Güle güle git.. güle güle gel.. Fotoları bekliyoruz.. :))

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com