Festival Sorunsalı




















İstanbul Film Festivali'nde Tom Ford'un yönetmiş olduğu "A Single Man" gösterildi bu yıl. Bilenler bilir, benim nasıl bir Tom Ford manyağı olduğumu... Gitmek istedim doğal olarak. Bir arkadaş da gelmek istedi, biz bir güzel planımızı yaptık ama tek bir sorunla! Taksim'de 21.30'da gösterilecekti film. Ben 18, arkadaş 17... Hadi benimkilerden izin aldık diyelim, onun ailesinin izin vermeyeceği %100. İzin verecekler diye iddia etti, ne kadar inanmasam da şansımızı deneyelim dedik.

O sordu, ben sordum. Ben "hayır" aldım, o "hayır" aldı. Buradaki dramı açıklamam gerekiyor mu? Yoksa anlar mısınız?

Küçüklük kötü bir şey... Hoş büyüsek de durumda bir değişiklik olacak mı, emin değilim.

3 yorum:

  1. cumartesi 13.30'da var ama bilet mi bitmiş? ben ona gidiyorum mesela.

    YanıtlaSil
  2. Cumartesi ben makine almaya gidiyorum, arkadaşın da dershanesi var =)

    YanıtlaSil
  3. çok şey kaybettiniz diyebilirim :D
    ama ek seans açıldı duyduğum kadarıyla.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com