Sahne Klasikleri

Cahilliğime verin, uzun süredir televizyon izlemediğim için bu programla yeni karşılaştım. Benim gibi televizyon özürlüleri varsa diye, bloga da yazmak istedim.

NTV yine bir adım öne geçip, harika bir program hazırlamış. Her hafta 30 dakikalık bölümler halinde tiyatro eserlerini oynuyorlar ve arada da yayın kesilip imgeler, göndermeler falan açıklanıyor. Hani benim gibi bu işlerde gerçekten özürlü olan kişiler için yararlı, zira ben o imgeleri falan hiçbir zaman çözemem.
Ciddi şekilde iyi bir iş olmuş. En azından izlemediyseniz bir kere izleyin, ben ilk olarak Çehov'un Ayı'sına denk geldim. Çok eğlenceliydi, önümde bilgisayar olmasına rağmen kafamı kaldırıp onu izledim (Bu önemli bir şeydir!) Cumartesi günleri saat 09:20'de tekrarı var, yeni bölümler ise Pazar saat 14:20'de yayınlanıyor. Duyrulur.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com