"Gay Filmi"

A Single Man'i festivalde izleyemediğimi daha önce yazmıştım. Bugün sinema salonlarında vizyona giriyordu, arkadaşla bir güzel planı yaptık, Galeria'ya gittik ama ne yazık hevesimiz kursağımızda kaldı.

Sinema salonları açısından genelde Galeria'yı tercih ederiz ki zaten hani milletin izlemeyeceği çoğu "sanat filmini" de çevrede bir tek Galeria getirir. O kadar emindim ki "A Single Man'i orada bulacağımdan... Afişler arasında göremeyince dumur oldum. Görevliye gittim sordum; "Haa biz onu getirmedik." dedi.

Neden ki? Bunca gereksiz filmi getirip, onu neden getirmiyorsun? Benim komplo teorileri üreten bir yapım yoktur, üretenlerden de pek haz etmem. Ama neden getirmiyorsun ki Tom Ford'un filmini? Cevabı aklımda. İnşallah o yüzden değildir...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com