Aklı selim bir kızın fallara perilere sarması yalanı.

Kısıtlı bir zamanım var, arkadaşımla bulaşacağım. Banyoya girmem lazım, onbeş dakika daha geç kalırsam tüm plan altüst olacak ve sevgili arkadaşım beni Bakırköy meydanda zirzop gibi tek başına bekleyecek. Olsun varsın, ben yazı yazayım.
Aslında yazacak bir şeyim de yok, herhangi bir atraksiyon beklemeyin yani. Bugünün en önemli eylemi kavhe falı baktıracak olmamız. Ben ki bu tür şeylere gülüp geçen, üstüne bi de dalga geçen insan, şu halime kendim bile acıyorum. Türk kahvesini kusa kusa içmeme rağmen yine de her bulduğum insana fal baktırtma huyumdan vazgeçemiyorum. Bendeki bu ani değişimin sebebi annemin yorumuyla: beklentisi olan insanlar fal baktırır. Demek ki benim bundan 2 yıl öncesine kadar hiçbir beklentim yoktu. Neyse.
Geçen sene arkadaşlar beni fallara inandırmak için her türlü şebekliğe girdiler, oraya gittik bilemedi, buraya gittik olmadı falan derken, şu Taksim'de Melekler Kahvesi var ya, orada özel ad vererek bi kadına gittik. O kadın yokmuş. Bize yedekte duran kadını verdiler. Ben gene saçma bi tiple oturdum, kadın direkt "inanmıyorsun di mi?" dedi, "evet" dedim ve olay başladı. Kadının her söylediği mi tutar kardeşim. Benim için geleceği söylemesi önemli değildi, geçmişi bilse yeterdi. Oğlum hepsini bildi, bi de üstüne geleceğe dair bi şeyler söyledi. Onlar da oldu lan bu kış. Bilmiyorum yani sadece şans da olabilir.
Neyse işte bugün ona gideceğiniz. Ama kadının ne adını, ne sanını biliyoruz o ayrı konu. Nasıl bulacaksak... Ben size detayları bildiririm. Çok merak ediyorsunuz ya.

foto foto

1 yorum:

  1. Ben merak ettim valla kızım :D Banada o özel adı versende bende gitsem yahu, denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com