Gülden Karaböcek dinlerken...

Fena şekilde mayışığım şu an. Annemler içerde anneannemle beraber Yok Böyle Dans izliyorlar, benim karnım hafiften sızlıyor, arka planda Perşembe'nin Gelişi adlı programın bir bölümü açık, anlamadığım ekonomi  hakkında bir şeyler dinliyorum ve akşamüstü saatlerinde Ankara'ya ayak basmış olmamın mutluluğu da içimde...

Yarın okul yok. Ama biz orta bahçede çay içiyor olacağız. Aslında bir nevi 14 Şubat kutlamalarına alternatif kutlama bizimkisi, herhalde oradan da bara geçilir, kandil bizi bağlamaz gibi görünüyor.

Odama da kavuştum, yeni aldığım her şeyi yerleştirdim, Alıp alıp okumaya zaman bulamadığım ve raflarından beni izleyen kitaplara yenilerini ekledim. Bir de altlarına okumakta olduklarımı dizdim. Beş adet kitap okuyorum şu an. 1.Tutunamayanlar 2.Mutluluk 3.Yüzüklerin Efendisi 4.Tarih Sümer'de Başlar 5.İpek Yolu

Kendime yeni bir kutu aldım. Puantiyeli ve kapağında aptal suratlı bir köpek resmi var, içine koyacak bir şey bulamadım. Rafa koydum, güzel duruyor.

Ankara'daki olağan hayatım başladı, haber vereyim dedim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com