Ev Kızı Mode On

Bendeniz şu vakte kadar paşa torunu kıvamında büyümüş bir kızdım. Yemekten anlamaz, temizliğe elini sürmez...Ta ki iş eve arkadaş davet edip, onları beslemeye varıncaya kadar. Dershaneden 9 kişiyi evime davet etmeye karar verdim. E biz ergenlikten yeni çıkmış, aç bireyleriz, dolayısıyla yemek de gerekiyordu. Anneye kek ve poğaça yaptırıldı. Dolma, börek, cips, dondurma vs. dışarıdan alındı. Dolayısıyla masaya taşımak dışında yemeklere pek bi müdahalem olduğunu söyleyemeyeğim.

Yalnız evin düzenini kendi üstüme aldım. Toz aldım, yerdeki iplik vs. kımıl şeyleri topladım. Her şeyin simetrik olduğundan emin oldum, hatta birkaç kez evi baştan aşağı denetimden geçirip, herhangi bir eşyanın yamuk olup olmadığına baktım.

Arkadaşlar eve geldikten sonra zaten her şey bir karmaşa halinde devam etti. Not kağıdıma bakarak, her şeyi buzdolabından çıkardım, servis ettim vs. En çok da ben yedim. Misafirler tabaklarındaki yenmemiş yemeklerine bakarken, ben sürekli götürüyordum. O kadar da olsun, sonuçta bu işin bir de psikolojik yönü var....

Sonrası gırgır şamata vaziyetinde geçti zaten. Dershane grubu olur da ÖSS'ye değinilmez mi... Biz de çeşitli çalışmalarda bulunduk dolayısıyla...




Gençliğin hali bu işte... Hoş biz oturup test çözmemiz gereken vakitlerde kendi aramızda gün yapıyoruz ama olsun, beyin olarak her zaman bir strest altındayız. Mesela 2 ay sonra bildiğin sınav var ama daha hiçbirimiz hiçbir şey bilmiyoruz... Bu durumun verdiği bir baskı var elbet. Her gün biraz daha yaklaştığını bilerek yaşamak göründüğü kadar kolay değil...
Sınavda başıma neler gelecek hiçbir fikrim yok. Büyük ihtimal düşük bir puan alacağım ama benim Sinoloji'nin puanı tavanlarda gezmediği için rahatım. Kısmet...


Sözlerimi sonlandırırken, yarın dershane olmasının ve benim ödevleri yapmamış olmamın rahatlığı içinde hepinize mutlu haftasonları diliyorum...
Çünkü benim öyle bir şeyim yok.
Ayrıca artık resmi olarak ben de bir ev kızıyım. Sertifikamı aldım, ilk uygulamamı da alnımın akıyla tamamladım. Herkesi bizim eve bekliyorum. Börek var.

3 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com