Bugün benim doğum günüm...

Artık 18 oldum, büyük adam oldum. Hayat benim için başka bir devirde artık. Kimse "Aman 18 oldun da ne oldu, dün 17'ydin, bir şey mi değişti?" demesin çünkü artık duymaktan sıkıldım, bir kere daha duyarsam kafa göz dalacağım!!!!

Artık 18'îm. Hayatımda da 1 günde çok şey değişti, var mı diyeceğiniz?

Ben artık reşitim. Ben ÖSS'ye hazırlanıyorum. Bir sene sonra benim kariyerim belli olacak ve bu yıl benim için çok değerli, her yönüyle!

Ben artık 18'im! Ey sağır sultan, sen de duy!!!!













2 yorum:

  1. geç kalınmış da olsa..

    mutlu yıllar efenim, değerini biliniz,
    tadını çıkarınız..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim efendim =))

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com