Zengin piçi miyim ben?

Yahu bu insanların zenginleri çekememesinin nedeni nedir? Abicim, ben de zengin değilim, benim de milyarlarım yok, ama zengin bebelerinin arasında okuyorum. Ve bu durum beni hiç ama hiç rahatsız etmiyor! Yani evet, hayattaki tek amacım iyi bir kariyer yapıp sonunda da bok gibi zengin olmak! Ama bu zaten herkesin içinde yatan bir heves değil midir?

Benim anlamadığım sırf özel okulda okuyorum diye bazı insanların bana çeşitli laflar sokmaya çalışması ve ne kadar burslu okuyorum diye bir yerlerimi yırtmaya çalışsam da bana inanmaları. Hoş burssuz değil, parayla da okurdum var mı! Para benim değil mi! Benim anam babam başka şeylere değil de benim okul masraflarıma harcıyorlar parayı, bu benim suçum mu şimdi!

Memur çocuğuyum ben!

Bir arkadaşım var; Bensu. Bu yazımı okur veya okumaz fark etmez çünkü biraz sonra söyleyeceklerimden saçma sapan anlamlar çıkarmayacak kadar “adam gibi” bir kız. Tikinin hasıdır. Hem de öyle böyle tikilerden değil. Alenen! Aşk maceraları hiç bitmez. Adeta para s…çıyolar, evet! Ama bu kız, öyle bir arkadaştır ki, her zaman yanında olur. Derdini dinler, kendi derdiymiş gibi ilgilenir. Hayatımda en zırt karakterli olduğum insandır ama bir o kadar da yakın arkadaşımdır.

Şimdi bakıyorum, e bu kızda para bok. Diğer adamda yok! Bir de dönüyorum karakterlere bakıyorum. E nedir bu kıskançlık o zaman? Neyini çekemiyorsun zenginlerin? Hayır anlayabiliyorum tabii ki bir kıskançlık olur ortada ama o zaman abicim çalışacaksın, bir yerlere geleceksin, senin de paran olacak.

Arkadaşlarımın hepsi babadan zengin, evet bu dünyaya şanslı gelmişler ama bir gün tek bir gün bile kıskanmadım hiçbirini! İster inanın, ister inanmayın.

Babam üniversitede devlet seçeceğimi duyduğunda “Sen yapamazsın onların arasında, senin arkadaşlarından çok farklı olacaklar onlar, ayak uyduramazsın” demişti. “ Allah Allah, ne alaka ya. Ben ilkokulu da devlette okudum, sen çok abartıyorsun, biz zengin değiliz sonuçta, normal insanların arasında da yaşabilirim” cevabını vermiştim.

Bir haftada hayatımda çok şey değişti. Bazı gerçeklerle karşılaştım. Daha bir saat önce aradığında Bensu’ya şunu dedim: “Ya Bensu, alışmışım ben sizin dünyanıza, resmen beni kabul etmediler orta-düzey’de olanlar”

“Aman boşversene Pınar’ım”dedi. “Ben seneye Ankara’ya son model arabamla geldiğimde, hepsinin ağzını yüzünü dağıtırım, paramla döverim be, ben onları” deyip kahkaha attı.

Ben hakikaten anlamıyorum bu insanları? Nedir çekemedikleri?

Unutmuşum ben onlarla nasıl yaşayacağımı…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com