Ne yüzsüz bir yaratığım ben yaa. Allah düşmanıma vermesin benim gibi birini.

Daha iki gün önce "Sıkıldım her şeyden, herkesten... Hep aynı insanlar, dört yıldır! Üstelik içlerinde gıcık olduklarım da var!" diyordum. Şimdiyse, resmen özledim lan okulu!

Bu nedir yani? Daha iki hafta geçti, geçmedi, resmen yarın "Hadi okula git" dese biri gideceğim, o derece! Ben biliyorum ama gitsem gene iki gün sonra sıkılacağım. Böyle de yüzsüzüm!

Anladığım kadarıyla insan alıştığı ortamdan ayrılmak istemiyor, bunun tek açıklaması bu olabilir. Ortam ne kadar kötü olursa olsun, biliyorsun nihayetinde her gün ne olacağını, ne yaşacağını. Ama malak gibi farklı bir ortama düştüğünde (misal ben ve dershane), kalıyorsun öyle.

Dershanede yeni yeni arkadaşlar edinmeye başladım. Sağolsun hepsi geçen seneden veya okuldan arkadaşlar oldukları için öyle aralarına yeni birini alma heveslisi değiller ama arada sırada konuşoyuruz bu günlerde. Eskiden o da yoktu!

Bakalım ne olacak zaman geçtikçe ama sevmediğim arkadaşlarımı bile özledim yani...

Şimdi düşündüm de, yok o kadar da değil...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com