Ezik bir hayat...

Aslında hiç de eğlenceli olmayan, gayet yavan bir hayatım var. Ev-okul-bilgisayar-tv dörgeninde geçen ve aslında sanılanın aksine (!) hiç de eğlenceli olmayan bir hayat.

Evde yalnızım bu aralar. Tatile girdik, ana-baba çalışıyor, dolayısıyla yıl boyunca özlemini çektiğim "Evde tek başına" saatlerimi yaşayabiliyorum.

Ha bu saatlerde çok mühim işler yapmıyorum ama şu iki gündür kendimi nasıl derse verdim sormayın. Şaşılacak şekilde, dershanenin verdiği testleri yapıyorum ve yapamadığım soruları ayırıyorum. Sırf sormak için yarın etüte gideceğim mesela!!

Hoş yüzbinlerce yapamadığım soru olduğu için, hocaların her an "s.. git başımızdan" demeleri olası ama ben yine de her şeyi göze alıp en azından birkaç yüzünü sorabilirim belki diye gidiyorum. Allah'tan ümit kesilmez.

Tüm bunların yanında dershanedeki arkadaşsızlık durumları var. Aman Allah'ım, ben böyle bir ortam görmedim! Ya bu kadar mı soğuk olabilir insanlar. Sınıf iki biçimde ayrılmış durumda.

1- Okuldan arkadaş olanlar.
2- Geçen seneden arkadaş olanlar.

Birde birkaç tane ezik var (misal ben). Biz de tenefüslerde boş boş oturuyoruz. Ya duvarı izliyoruz ya da kitap okuyoruz vs.

Böyle iğrenç bir ortam yani. Hocalar da geçen seneden tanıdıklarıyla iletişim içinde zaten, bakalım, etütlere giderek arayı kapamayı planlıyorum :D

Bütün bu sıkıcı ortamın içinde www.fotopedia.com 'u keşgettim efendim. Girin, sizin de bir katkınız olsun. Bir nevi Wikipedia'nın fotoğraf versiyonu. Güzel düşünülmüş. Sürekli fotolara oy veriyorum veya kendim ekliyorum vs.

Kendimizi oyalıyoruz işte, hayatımda daha önemli mevzuular olursa tekrar yazarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com