House


Yeni takıntım bu dizi. Konusunu merak edenler netten araştırsınlar valla, uzun uzun yazamayacağım.

Benim asıl ilgi alanım Hugh Laurie nam-ı diğer House. Hayatımda bu kadar karizmatik bir karakter görmedim. Gerçek hayatta tanısam bu kadar sever miydin bilmiyorum ama diziyi izleyipte House'u sevmeyen yoktur herhalde.

Aksi, psikopat ve aynı zamanda hafif mazoşist olan kahramanımız, insanda öyle bir etki yaratıyor ki, dizinini içine girip onun bütün saçma sapan davranışlarına tahammül edesiniz geliyor.

Gerçek hayatta herhalde böyle bir insanla karşı karşıya olsam, basarım tokadı, geçerim. Hakikaten nasıl olurdu acaba House gibi bir adamın çevremizde olması?

Herhalde önce iyi davranmaya falan çalışırdım sonra baktım olmadı, "Ne halin varsa gör, Allah'ın belası" diye bir beddua savurup giderdim. Allah düşürmesin beni böyle bir duruma, durduk yere kötü olurdum.


Saçmalama düzeylerini zorlamadan, bu yazıya son vermek istiyorum. Malum tatile girdik, evde boş boş oturunca, insanın beyni sulanıp, saçma konulardan yazılar çıkarmaya başlıyor.


House'u izlemeyenler hayatlarında bir kere yararlı bir iş yapıp, izlemeye başlasınlar. Sevmeyenlerin doktora başvurmaları gerektiğine inanıyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com