Aslına bakarsanız, ne yaptığımı bilmez bir haldeyim. Tatil planlarımdan biri olan "24 saat film izleme" aktivitesini gerçekleştiremiyorum mesela. Hergün geziyorum. Arkadaşlarla buluşuyorum, yemek yiyorum, fizik tedaviye gidiyorum. Normalde bu kadar gezmem, bir şekilde bir şeyler uydurup evde oturmayı tercih ederim (evet, bunu yaparım, ben ev kuzusuyum, ilerde arkadaşım olacaklara duyrulur). Bu sefer böyle şeyler yapmıyorum çünkü bu ay benim İstanbul'da geçirdiğim son ay. Ağustos'ta bi Kuşadası'na gidiş işi var, sonrasında doğru Ankara yolları. Temelli taşınıyorum. Yani en azından dört yıllığına.
Tabii ben böyle işkembeden atıyorum ama sınav sonuçları yarın açıklanacak. Benim tüm soruları kaydırmış olmam gayet olası. Sonuç belli olmadan fazla kesin konuşmamak lazım. Eğer öyle bir şey olmuşsa, bir sene daha burdayım, dershanedeki hocalarıma duyrulur. Çok sevineceğinizi biliyorum...

B.B. King/Eric Clapton - Riding With the King
Bir de 24 saat şunu dinlemekteyim. Siz de dinleyin lütfen.


1 yorum:

  1. puanın inşallah beklediğin gibi gelir de önündeki dört güzel yılı istediğin yerde istediğin şekilde geçirirsin. :)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com