Sultanahmet


Sultanahmet çok sevdiğim bir muhit değildir aslında.
Yine de annemin işi icabı sıkça bulunurum.
Eski zamanlarda yani sadece çiçek, böcek, bina, çeşme fotoğrafı
çektiğim yıllarda Sultanahmet adına çektiklerim yandakilerden ibaretti.
Şimdi hala insan çekmeye utanmama rağmen gizli saklı, bir şekilde çekiyorum.


Dosyaların burada ne aradığını merak edenler için
adliyede çekildi efendim... Dedim ya "annemin işi icabı" diye.
Bu dosyaların arasında büyüdüm ben.
Bir türlü de çıkamadım içinden zaten.
Halen solumaktayım bu tozlu havayı.




Bu gezinin favorisi yukardaki fotoğraftır.
Neden diye sorsanız bile cevap veremem.
En sevdiğim o işte.
Belki de soluk zemin üzerindeki turuncular yüzündendir...




Alakasız Not: Ejderha Dövmeli Kız'ı bir günde bitirerek kendi rekoruma imza attım geçen gün. Kitap hakkında bir şey söylemem gerekirse; okuyun. Okuyun ki hayatınıza renk gelsin. Okuyun ki bir kitabın başından kalkamamak ne demekmiş tekrar hatırlayın. Şimdi de Ertuğrul Özkök'ün Tuhaf'ına başladım.

Alakasız Not 2: Elif Şafak tarz olarak beğendiğim yazarlardan olmasa da TED konuşmasını izlemenizi tavsiye edebilirim. Konuşmanın içeriği hoşuma gitti. Ne yazık ki, altyazı yok daha.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com