Bazen bakıyorum da hayatıma...

Evimin son son tadını çıkarıyorum. Dün okula gittim ve tercihlerimi yaptım. Kapı gibi Ankara Üni. - Sinoloji yazıyor ilk ve tek tercihimde. Şimdi sıra arkadaşlarla vedalaşmaya geldi doğal olarak. Çeşitli organizasyonlarla bir araya geliyoruz son ağlamalar zırlamalar yapılsın diye. Bir kısmıyla gerçekleşti bu törenler, sırada dershane arkadaşları var. 

Onun dışında yavaş yavaş sınıf arkadaşlarımla tanışmaya başladım. Yani benim gibi Sinoloji'yi ilk sıraya yazan ve gelmesi kesin olanlarla... İyi insanlar gördüğüm kadarıyla. Bakalım zaman gösterecek tabii neler olacağını.
Bunun yanında Ankara'yı kötüleme çalışmaları da hızlı bir şekilde devam ediyor. İşin kötüsü orada yaşayan ve Ankara Üni.ye gidenlerin de bu kervana katılması. Her şey moralimi bozmak için yani...

Ha bir de işe başladım (!). Yani "freelance tercüman" dedikleri şeye. Aslında başlarda umutlu değildim çünkü deneme çeviri metinleri yolladılar, anam nasıl kazık. Bir de hani işin içine ekonomidir, biyolojidir, uzmanlık gerektiren şeyler girince iyice kasıyorsun. Ama kabul edilmişim. Metinlerin değerlendirilmesi olumlu sonuçlanmış! Yani artık Sinoloji'den sonra iş bulamazsam freelance tercümanım ben diye ortalarda dolaşabilirim. Bu da ayrıca mutluluk verici bir mevzuu tabii.

4 yorum:

  1. chen 2 sene önce banada maşşalla çok kötülediler ankarayı ama hiç de ole değil biraz para gerekiyo ama festivaller cok uygun mekanlar var hatta o mekanları tunalıda bahçelide bulmak bile mümkün sadece meraklı arkadaşlara önyargın olmadan her mekana bi girip bakman gerekiyo üniversitemize hoşgeldin sıhhiye yollarında bol şans minibüs şöforlerineyse dikkat hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com