İyice psikopata bağladım bu aralar. "Her güne bir fotoğraf" gibi bir proje vardır ya... Çoğu insan Flickr'da falan "365" başlığı altında gerçekleştirir bunu... Sırf bu iş için siteler vardır diye umuyordum ve beyinleri benimle aynı işleyen insanlar varmış; yapmışlar öyle siteler.
Ben de durur muyum? Başladım hemen projeye. Ortada "fotoğraf" olacak, "internet" olacak ve "ben" olmayacağım... Yok yaa! Benim etrafımda bu işi yayacağım adamlar olmadığı için buradan yaymaya karar verdim. Bazılarınız belki üye olurlar siteye ve adam gibi bu işi yürütmek isterler... Eğer başlarsanız, bana da haber verin. Takip etmek isterim. =)
Buyrunuz benim "365"lerim:
(İkisini de aynı fotoğrafları yüklüyorum. Sadece blipfoto biraz daha profesyonel ve benim saçma İngilizce parçalamalarımı orada görebilirsiniz. =) Bir de; oraya koyduğum fotoların hepsini bloga koymayacağım, yani buradan takip edemeyeceksiniz.)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com