Burnu Yardık

Öncelikle konumumu belirteyim. En alt sırada baştan 3. benim. Birinci fotoğrafta görüldüğü gibi saçma bir poz çabası içindeyim. Herkesin kafalara dikkat! Hepsi yukarı bakıyor. Sadece Pınar kameraya bakıyor, havadan yağan kepler umrunda değil.


İkinci fotoğrafımızda bu kez kimi insanların kameraya baktığını, kimilerinin ise hala kendilerini koruma çabası içinde olduğunu görüyoruz. Fakat, Pınar bu kez poz vermeyi bırakmış. Canının acısıyla feryat ediyor. Yukardaki fotoğraf kebin burnumu yarmasından bir saniye öncesi, aşağıdaki ise bir saniye sonrası...



Ve işte ortaya çıkan acı sonuç. Bir kaç göz yaşı, bir kaç yanma ve acı, sonrasında kan ve Pınar'ın burnu.Ona rağmen fotoğraf çektirmeye devam edildi. Fotoğraf aşkına hiçbirşey engel olamaz.

Hadi sağlıcakla.

Merak edenler için: İz kalmasın diye dikiş attırmadık. İlk müdahaleyi yapan revir ablaya minnetlerimi sunuyorum. Acıbadem'e gittik. Resmen adamların gözü dönmüş. Taksimetreyi 185'den açıyorlar. Bir de ekstra müdahaleler olursa fiyat artıyormuş. Sadece burnuma bakıp tekrar bantladılar. 190 tl bayıldık.

Bugün de pansuman için Medical Park'a gittik. Adamlar hem daha çok ilgi gösterdiler, daha iyi temizlediler, hem de daha düzgün bantladılar burnumu. Ona rağmen 35 tl aldılar. Bilginize... Saygılarımı sunarım.

3 yorum:

  1. Oncelıkle gecmıs olsun canım benım
    sonrasında
    ınsan saglıgının bu denlı tıcarı olmasından cıddı kaygı duydugumu soylemek ıstedım
    sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun pınar yahu =) mezuniyet nazarı mı denir ne denir bilemedim. acıbadem tam bir tefeci mantığında ayrıca, uzak durmak lazım.

    YanıtlaSil
  3. canım ya kıyamam ama fotolara bakınca güldüm :) geçmiş olsun!

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com