Savaş'a Son Mektup

Sevgili Savaş,
Sen bizi bırakalı 2 gün oldu ve biz yarın seninle yine okulda buluşacakmışız gibi hissediyoruz. Acı bir durum aslında. 5 yıldır can ciğer dostun olan bir insanın bi saniye içinde seni bırakıp gitmesi...

Hem de mezuniyete 1,5 ay kalmışken.
Hem de ÖSS 1. sınavda iyi bir puan alıp, ikincisini düşünmeye başlamışken.
Hem de daha balomuz olacakken.
Hem de daha senin telefonunla çektiğimiz fotoğraflarımı alamamışken...
Biz nasıl ayrılacağız sene sonunda diye düşünürken sen bizi bırakıp gittin Savaş.
1 saat önce şakalaşırken, 1 saat sonra ölün geldi. Sen bunun ne demek olduğunu anlayabilir misin?
Kaç kere söyledik sana hız yapma diye. Çocuk gibi birbirinize hava atmak için hep ışık hızıyla gittiniz yollarda. Sınıfta tek konuştuğunuz buydu. Aranızda yarıştınız hep gizliden gizliye. Sonucu gördün mü Savaş? Hadi sen çekip gittin. Ya arkanda kalanlar?

Bu yaptığını hiçbir zaman unutmayacağım. Evet, hep dostum kalacaksın ama attığın kazığı hiç unutmayacağım. Hayatta en büyük kazığı senden yedim ben Savaş.

Ne gerek vardı şimdi ölmeye? Biz daha vedalaşamadık ki seninle. Hiçbir şey söyleyemedim sana. Bilsem böyle olacağını, okuldan çıkmadan önce matematik netimle dalga geçtin diye kızmazdım sana. 1 saat sonra öleceğini bilsem, daha farklı şeyler söylerdim. Daha konuşmadığımız o kadar çok şey vardı ki.

Ama kabulleniyorum artık yavaş yavaş yokluğunu. Facebooktan mesaj attım, mail de yolladım, hatta bakarsan telefonunda da birkaç mesajın var. Bakabilir misin bilmiyorum ama bunu okursan bir şekilde, onlara da bakmaya çalış. Seni dün uğurladık ya biz Savaş, gitme diye çok bağırdım arabanın arkasından, duydun mu bilmiyorum.

Geri dönsene Savaş.

Sevgilerimle,
arkadaşın Pınar.

4 yorum:

  1. Aynı şey kardeşimin de başına gelmişti. Son sınıftayken mezuniyete az bir zaman kala arkadaşı trafik kazasında yaşamını yitirdi.
    Zordu bütün sınıf için çok zor oldu ama hala ders almıyoruz millet olarak. Gençlerde özellikle devam ediyor hız tutkusu.

    Başınız sağ olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bu çok kötü... Ne diyeceğimi bilemiyorum... Başın sağolsun:(

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com