Conan O'Brien'dan Mektup Var

Bugünkü mektubumuz bir merhumdan değil, yaşayan birinden.

2003'te Nikki Simmons adlı küçük kız, balosu için idolü olan talk-showcuya davet gönderme fıtsatı elde etmiş. "Yıllar önce on birinci sınıfta Conan O'Brien'a baloda eşim olmasını teklif etmiştim. Beni geri çevirmesine rağmen, geri cevap atacak kadar muhteşemdi! Her zaman Conan hayranı olarak kalacağım." diyor.

Late Night with Conan O'Brien

Ocak 24, 2003

Sevgili Nikki,

İltifatlı teklifin için teşekkür ederim. Bu kadar sadakatli bir hayranım olduğunu bilmek harika ve eminim sen harika bir balo partneri olurdun (kendiminkine gidememiştim - çok acıklı bir hikayedir).

Ne yazık ki, yakın zamanda evlendim ve artık karım 16 yaşındaki tatlı kızlarla baloya gitmeme izin vermiyor.

Yine de, bana teklif etmen çok mükemmel. Teşekkürler ve iyi akşamlar.

Arkadaşın,
Conan


Yukarıda bulunan tüm içerik Letters of Note blogundan alınmıştır. Tercüme bana aittir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com