Saçmalamalar

*Can sıkıntısı var şu aralar. Hem sınav stresi. Hem başka yere tanışınacak olmanın stresi. Arkadaşlarla da işler iyi gitmiyor zaten.

*Aynı anda 30 dizi izlediğim için beynimin sigortaları hafiften attı. Konular birbirine karışmaya başladı.

*Anime ve manganın bana göre olmadığına karar verdim. İzlediğim şeyin içinde insan istiyorum.
*İstanbul Film Festivali'ne gidemedim. Çok koydu bana. Gelecek sene Ankara'da olacağım için oranın festivalini taciz edeceğim gibi hissediyorum.

*Kendime 10 tane eski fotoğraf satın aldım. Kimin olduklarını veya fotoğrafrakilerin kim olduğunu bilmiyorum. Ama çok güzeller.

*Okulda sınav haftası. Sıkıntılıyız anlayacağınız.

*Arkadaşlarım doğum günümde bana scanner alacaklar. Çok pis planlarım var. Mesela aile albümünü taratıp tek tek eski fotoğrafları buraya koymayı düşünüyorum. Çok ilginizi çekmeyeceğini biliyorum ama yakın zamandaki en istediğim şey bu. O yüzden katlanacaksınız. =)

*Blog gitgide fotoğraf bloguna doğru kaymaya başladı. Farkındayım. Kimileri hoşlanmıyor olabilir bu durumdan ama ne yapayım. Hayatım da az yazı, çok fotoğraf olmaya başladı benim.

*Ölen arkadaşımın acısı yavaş yavaş diniyor. Sadece hatırlayınca bir acı hissediyorum. Onun dışında iyiyim.

*Saçmalıkları burada bitiriyorum. Size Haldun Taner'in "Gözlerimi Kaparım, Vazifemi Yaparım" adlı güzide oyununu yolluyorum. =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com