Yaz Konuğu


E yaz geldiğine göre, bana da yaz renkleri lazım. Sevmem aslında yazı. Deniz, güneş, terlemek bana göre değildir. Gel gör ki, koskoca mevsimi ortadan kaldıramayacağım için ben de iyi yönlerini bulmaya çalışıyorum. E iyi yönü ne olabilir? Fotoğraflara verdiği güzellik tabii ki. Yazın çekilen fotoğrafların rengi güzeldir. Daha sıcaktır yaz fotoğrafları. Sıcağı sevmem ama fotoğrafa mükemmel bir hava katar. Boşuna seçenekler yok işleme programlarında "fotoğrafı sıcak göster" diye.

Konuğumuz: Benedetta Falugi

1 yorum:

  1. fotograflara verdiği güzellik" bu cümle tam özetliyor son baharda 7göllerin o yaprak dökülmüş hali, kışın kartepe'nin karlı hali
    yada beşiktaki macka parkının orda heryer karlıyken görünüşü hepsi tam senın cümlelerini doğruluyor

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com