by pinar

Akradaşlarla gezmenin keyfi her zaman bir başka. Hani bir derdin varsa veya ne bileyim hayata küsüp, intihar triplerine falan girdiysen herhangi bir arkadaş sana bunları unutturabilir. Ben de öyleydim bu aralar, bir hayata isyan, damar takılmalar falan... Haftasonu arkadaş gezmesi iyi geldi. Taksim'i tavaf, sıcakta kavrularak Bakırköy, ertesi gün de bir okulda Pilav gününe katılmak rahatlattı beni. (Pilav olsun, çamurdan olsun zaten.)
Birkaç gündür de işlerim iyi gitmekte. İstediğim insanlar istediğim şeyleri yapıyor. Ama burada anlattım ya, kesin bozulur şimdi. (Bu inanca da kıl olurum aslında, "Çok güldük, kesin ağlayacağız.", ben ağlamadan yazıyı bitireyim en iyisi.)

İçimden geldi, yanımda olan tüm arkadaşlarıma buradan kokulu kokulu öpücükler yolluyorum. Olmasanız n'apardım hiç bilmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com