Ya büyüdükçe durum bir garipleşiyor. Bir gün bakıyorsun biri sana "tek dostumsun, dost bildiklerim hiçmiş" diyor. Sonra ertesi gün bakıyorsun onun kolunda geziyor.
Rahatsızım. Hem de çok fena rahatsızım. Hep kırmamaya çalıştım kimseyi. Kimsenin bana söylediğini bir başkasına söylemedim. Kimler kimlerin arkasından neler söyledi ama ağzımı bile açmadım. Açmayacağım da.
Ama olmuyor. Artık iyi Pınar gitti. Bundan sonra kötü Pınar var. Herkes ne kadar kötüyse, ben de öyle olacağım. Aman kırılmasınlar, aman geçicidir, aman ben kötü olurum, onlar doğru yolu bulacaktır, diye diye ömrümü çürüttüm. Yok bundan sonra öyle yağma!

Kısasa kısas.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com