Ankara İşleri

* Malum, haftasonu Ankara'ya ufak bir gezi düzenledik odamı döşemek için. Vintage, retro diye sayıklıyordum, Allah da "Al sana!" diyerek tam öyle bir oda verdi bana. Aşağıda da göreceğiniz gibi her şey eski. Ama bildiğin eski! Yani hepsi 55 yıllık. Anneannemler yeni taşındıklarında almışlar, yaptırmışlar her yeri. Perdeler, yerler, kalorifer bile 55 yıllık. Kendilerine hürmetlerimi sunuyorum her odaya girdiğimde. Boru değil çünkü. Allah'tan seviyorum da eski şeyleri, pek bir huşu doluyorum odaya girince.


* İki gün boyunca elektriktir, benim posterlerin takılmasıdır, ısmarladığımız mobilyaların monte edilmesidir falan bayağı uğraşıldı. Hayvan gibi bir çoklu priz aldık. En az 10 alet var takılacak çünkü. Benim oda teknoloji üssü gibi olacak. Zaten mimar masası gibi bir masa yaptırdık, yarısı aletlerle doluyor. Ben de masanın köşesinde ders çalışırım artık. Düşünsene; bilgisayar, yazıcı, scanner, radyo, saat, masa lambası, cep telefonu şarjı, telefon, e geriye de birkaç boş prizin kalması lazım, foto makinesi şarjı vs. için... Masanın altı kablodan geçilmeyecek. İfrit oluyorum kablo mezarlıklarına ama elden gelen bir şey yok.

* Tüm bunlar dışında bütün mobilyalarım beyaz. Koltuk ısmarladık, o da beyaz. Yani odanın vintage görüntüsüne tezat oluşturacak biraz ama tezattan zarar gelmez zihniyetiyle hareket ediyorum. Her şey monte edildikten sonra baktım odaya da pek bir beğendim. En azından sevmediğim bir şey olmadı. Koltuk falan daha gelmediği için odanın fotosunu koymuyorum buraya. Her şey tam olunca koyacağım. Resmen evleniyor gibi hissediyorum lan. O kadar incik cincik ilgilenilmesi gereken şey var ki. Ev döşüyoruz anasını satayım, boru değil. Milleti daha iyi anlar oldum şimdi.


* Bi de benim meşhur posterleri astık. Yeşilçam olanları. Yalnız bir sorun var: Kafamı kaldırdığım anda karşıma Tecavüzcü Çoşkun'la Nuri Alço çıkıyor. Gözümü açtığımda ilk onları görüyorum. Artık nasıl bi kısmetse en alt sıraya kötü adamları koymuşlar, hepsi hapishane kaçkını gibi. 4 yıl boyunca kendileriyle yakinen birlikte olacağım. Psikolojik baskı böyle bir şey işte.

2 yorum:

  1. merak ettim nerede tuttunuz evi? ama özel bilgiye girer diyorsan söylemeyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Söylerim de burada değil :D:D Mail adresi, özel mesaj türü bi şey var mı?? :D:D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com