Üfürükten Tayyare

Gene okuyup üfleme mevsimi açıldı. Bu sene çarpılmazsak hiçbir sene bir şey olmaz. Malum benim sınav senem olması dolayısıyla tanıdık tanımadık herkes üflüyor. Geçen sınavda zaten çeşitli yerlerden dualar gelmişti. Bu sınavda katılım daha da büyük. Liste aşağıdaki gibi:
- Ailemizin tek hacısı, annemin teyzesi, akşamdan başlamış, şu an hala okumakta.
- Anneannem ik gündür okuyor, bir saat önce aradı, çalışamalarına hız vermiş.
- Annemin işten arkadaşları okuyacaklarını söylemişler dün.
- Ateist tanıdıklarımız var, onlar da okuyacaklarını belirttiler. Olsun niyet önemli.
- Annem akşam bir şeyler okudu.
- Hristiyan bir arkadaşım var, o hem kendi için, hem de benim için okudu, öyle tahmin ediyorum.

1- Eğer işim bu dualara kaldıysa zaten mıçtığımın resmidir.
2- Dedim ya biz bu sene çarpılmazsak hiçbi sene çarpılmayız.

Dört saat sonra sınavda olacağım. Bu sınav bitti mi her şey bitiyor. Hadi hayırlısı. Okuyup üfleyin. Yüzsüzlüğü ele aldık nasılsa.

1 yorum:

  1. bu ülkenin en büyük sorunlarından biri şu aptal sınavlar... hayatının geri kalanında napacağın birkaç saatlik sınavlara bırakılıyor, anne, baba, bilumum akraba, eş dost da aman oğlumuz kızımız iyi yerleri kazansın, hayatını kurtarsın vs vs diye ellerinden geleni yapıyorlar, ki iyi yerleri kazanıp hayatımızı kurtarsak bile mutlu olamıyoruz bazen, çok çarpık bu sistem çoooook...

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com