Topukla

Ya var ya olacak iş değil.
Balo namına biraz kibar olmam gerektiği için çıkıp topuklu aldık bana. Kısa topuklu alsan elbisenin altında komik duracak. Mecbur yüksek topuk aldık ama nasıl giyeceğimi bilemeden! Babam giyemeyeceğimi iddia etti, annem giymem gerektiğini... Satıcı eleman başlamak için uygun topuk olduğunu, hergün evde birer saat dolaşırsam bir sorun olmayacağını söyledi.
Hergün evde birer saat dolaşıyorum. Ortada bir sorun var.
Yürümek başlı başına bir mesele zaten. Kaplumbağalardan daha yavaşım. Ama rezil ayakkabı otururken bile ayağımı ağrıtıyor. Nasıl olabilir ki böyle bir şey? Hayır, ulan herkes giyiyor bu ayakkabıyı, millete niye bir şey olmuyor da bana bütün garezi?
Ben baloda nasıl yürüyeceğim? Ben baloda nasıl dans edeceğim? Topuklu ayakkabı giymek kadar büyük bir işkence var mı? Kadınlar nasıl topuklu ayakkabı giyebiliyorlar? Ben kadın değil miyim?
Bu yazıyı neden yazıyorum? Bunları istiyorum kardeşim...

ph by Lukáš Čunderlík

3 yorum:

  1. Canım sende..Orta boy topuk yokmuydu:)))

    YanıtlaSil
  2. Adam orta topuk dedi o ayakkabıya :D

    YanıtlaSil
  3. Dün tüm gün boyunca topuklu ayakkabıyla gezdim. Bizimde balo vardı. Bir süre sonra geyşalar böyle adım adım yürür ya, ayaklarımın ağrısından öyle yürümeye başladım. :D Sadece 1 gün diye düşün canım benim .. 1 kere liseden mezun oluyoruz e o zaman da çekeceğiz artık bazı şeyleri .. :)Sinoloji kazanmış kızsın topuklu mu giyemeyeceksin ! :D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com