Yumurta Fantezisi

by pinar 

İki gündür bir garibim. Dün saat 22:00 sularında babamla MADO'ya gidip sahanda yumurta yiyip çay içtik ki ben yumurta sevmem. Bugün de dershaneden gelince yine beni bir sahanda peynirli yumurta krizi tuttu. Anneme durumu açtığımda, 40 yıllık doktor edasıyla "Demek ki protein eksikliği var vücudunda." dedi. Hayır bir yorum da yapamıyorum çünkü sanki tezini bu konu üstüne hazırlamış gibi bir havası var. Sessiz kalmayı tercih ettim. Sonrasında "Bana yumurta yapmayı öğretsene?" olayına girdik. Annemin bana bir bakışı var! Burada yazarak tarif etmeye çalışsam bile aynı etkiyi vermez, verse de zaten bilgisayarın güvenlik filtrelerinden geçemez o bakış.
Neyse işte yukarda gördüğünüzde benim ilk sahanda yumurta denemem. Tadında bir gariplik vardı ama yenmeyecek gibi değildi, gayet güzel götürdüm.
Ekmeği banarken arkadan İbrahim Tatlıses'in "Usta"sının çalması bana ayrı bir haz veriyor. Kendimi acıların çocuğu gibi hissedip etrafa acımtırak bakışlar atıyorum falan... Annem endişeli.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com