Çifte Doğum Günü

Bugün hem bu blogun, hem de benim doğum günüm. =)
Tam bir yıl önce buraya yazmaya başlamıştım ve o an benim için çok önemliydi. Daha öncesinde de uzun zamandır blog yazıyordum ama bu benim hayatımda sonuna kadar yazmaya karar verdiğim ilk blogdu. Ayrıca 18 yaşını bitirmiştim, dolayısıyla resmi bir adam olmuştum. Bildiğin elimi kolumu sallayarak istediğim yere gidebilir, istediğim şeyi içebilir, istediğim şeyi izleyebilirdim. =) Herkes bana "18 yaşını bitiyosun da ne bok oluyo, hiçbir şey değişmeyecek." demişti. Ben şu an 19'u bitiriyorum ve arkaya baktığımda 18 yaşının hayatımı ne kadar değiştirdiğini görüyorum. 18 benim içim bir milattı. Kendime özgürlüğümü kabul ettirdiğim, beynime artık büyüdüğümü ispat ettiğim, kalbime saygı ve sevgiyi ezberlettiğim bir milat. 18 önemlidir. Önemli olmaya da devam edecektir. Bir yıldır 18 yaşın keyfini çıkarıyordum. Herhalde terk etmeyi istemediğim tek yaş bu. =) 18 yaşına kadar büyümek istiyordum. Şimdi klasik yaşlanma triplerine girmeye başladım. 18 iyiydi mesela, ben bugün 19 olmayayım. Hayatımın geri kalanı bugün başladı. Artık büyümüyorum, yaşlanıyorum.

Beni takip eden herkese ama herkese bu blogu öksüz bırakmadıkları için teşekkür ederim. Blog ilk açıldığında "bu blog takipsizdir, kimse okumaz" yazmıştım. Bugün öyle değil ve bu beni nasıl ama nasıl mutlu ediyor size anlatamam. En büyük doğum günü hediyesi, takip edildiğini ve dikkate alındığını bilmektir. Herkese teşekkür ederim.

6 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com