Ümit Besen'li Geceler

Dün doğum günü etkinlikleri kapsamında Ümit Besen izlemeye gittik. Hani şu sahil yolundaki tavernaya. Neden böyle bir şey yaptın diye sorarsanız, bu aralar gayet efkarlı olduğumu size söylemiştim. Demlenip damar şarkılar dinlemek istedim sınava bir hafta kalmışken. Yalnız bendeki şans; dün gece bilmemne ortaokulunun balosu varmış. Dolayısıyla salona girdiğimiz anda bir velet topluluğuyla karşılaştık. Banttan çalan pop şarkılarıyla çılgınca dans ediyorlardı. Ama ne dans! Sanırsın hepsi önceden hazırlanmış, aynı hareketler, senkronize figürler... Oturup onları izlemeye başladık. Ortamı ısıtmak için org başında oturan amca bile oturup onları izledi, bir şey çalmadı.
Yalnız ben şunu anladım kardeş, yeni nesil çok fena geliyor! İlk başta Demet Akalın çalıyordu, hem söyleyip hem dans ettiler. (Dediğim gibi artist figürlerle...) Sonra istek üzerine Ceza çalındı, bu sefer oğlanlar da sahneye atladı, ulan baktım her iki cinsiyet de Fark Var'ı ezbere söylüyor. Hiç satır atlamadan, Ceza'nın söylediği hızla... Ondan sonra Kolbastı çaldı. Bunlar bir başladı oynamaya. Yemin ediyorum televizyondakiler halt etmiş. Ulan hepsi mi Karadenizli! Hepsi mi çocukluktan beri kolbastı oynuyor! Ben böyle bir şeye daha önce şahit olmadım. Ondan sonra oryantal falan başladı, kızlar yine döktürdü... Anlayacağınız adamlarda her numara var. Bayılıyorum şu yeni nesile...

Ümit Besen'e gelince... Yasak olmasına rağmen sizin için güzide fotoğraflar ve videolar çekmiştim ama telefonum kafayı yiyip kapanınca format atılmak zorunda kaldı ve hiçbir şey koyamıyorum o yüzden buraya. Ama Ümit Amcam her zamanki gibiydi. Gayet güzel çaldı ve gitti. Az kaldı ama. Nikah Masası'nı da söyledi, onu çekmiştim sizin için. Bu arada veletler Ümit Besen'de de oturmadılar. Hareketli söyleyince kalkıp tepindiler, yavaşa geçince ilk başta kız kıza dans edildi, sonra oğlanlarla dansa terfi edildi. Yani hep önümüzdelerdi.

Kıroyum ama mutluyum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com