Çocuk Surat

Ya var ya birilerine çok pis dalacağım artık.
Geldik 20 yaşına, ulan hala çocuk muamelesi görüyoruz be. Tamam surat itibariyle 15 duruyoruz ama insan konuşunca, karşıdakinin hareketlerinden falan anlamaz mı yaşı. Pizza Hut'a gittik geçen. Siparişler falan verildi. Sonra masaya bıraktı fişi garson. Gözüm takıldı, ne yazmış, doğru mu yazmış falan diye. Sonrasındaki diyalog:
-La Gülcük, burada çocuk sayısına iki yazıyo!
-Nasıl yani? Ne çocuğu?
-Kızım senle beni çocuk kabul etmişler lan!!
-Nasıl yaa, bakıyım!
-Lanet olsun be böyle işe, valla sıktı artık yemin ediyorum.
-Kızım n'apalım, kabul et artık bu durumu.
Hayır efendim kabul etmeyeceğim. Yetti ama gerçekten artık. Anladık ilerde bu durum işimize yarayacak ama sürekli bir çocuk muamelesi görmek de hoş bir durum değil. Kendi arkadaşlarımdan daha küçük duruyorum be bu ne! Sinirlendim gene yaaa. Gözünü sevdiğim Allah'ım! Biraz büyük göster şu suratımı be!

1 yorum:

  1. görünüş aldatıcı olsa da öneli olan zihnin olgunluğudur bence bunu yararına kullanabilirsin..

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com