Yaz Boşluğu

Yaz tatilindeyim ya ben 2 gündür! Bi boşluğa düştüm klişesini yaşıyorum. E normal ama. Günde 180-200 soru çözen, oradan buradan İngilizce kelime araştıran ve kafada sürekli "lan ya kazanamazsak n'apcaz anasını satayım" türünden düşüncelerle dolaşan bi bünye için bir anda her şey bitince böyle bir boşlukta bulunmak da çok olası oluyor.

E ne yapayım falan diye düşündüm, kendimce takılıyorum işte. Klasik günlerime geri döndüm, şöyle 1 yıldır ağız tadıyla gerçekleştiremedim günlerime... 24 saat film izliyorum!
Bak iki gün oldu ya; izlediğim filmler şunlar: Madagaskar 2, Bir Ömür Yetmez (Ferzan Özpetek), Güle Güle (Zeki Ökten), Sex and the City 2, Against the Ropes...

Daha da sıraya dizdim, izleyeceklerim var... Mesela Tom Ford'umun filmini indirdim, onu izleyeceğim sonunda. İçimde garip bir heyecan.
Bir de bu aralar feci bir kutlama merasimi var, onu da yazacağım sonra...
 ph by unknown

3 yorum:

  1. Bana Sex and The City 2 'yi verir misin ya ? Ayıptır söylemesi korsanını aldım çalışmadı haha :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de yok ki, sinemada gittim ben :D

    YanıtlaSil
  3. Neyse, sağlık olsun o zaman. :D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com