İnsansız Akbil

Kardeşim Türklerin neyine teknolojik aletler! Bugün Taksim'e gittim, gitmeden de akbil doldurayım dedim. Bir baktım insanlı olan gişeleri kapamışlar. Makinalardan alın diyorlar jetonunuzu bilmemneyinizi. Gittim girdim sıraya tabii. Aslında haz etmem o makinelerden. Birkaç teşebbüsüm olmuştu ama beceremeyip insanlılara gitmiştim zamanında. Sıraya girdiğim gibi bir hareketlilik başladı zaten. Yaşlı teyzeler geliyor, yapanlara bakıyor falan, kimileri yapamayanlarınkini yapıyor... Bir amca geldi, baktı baktı, çözemedi olayı. Bana döndü; "E nerden alacaz biz jeton, bundan mu çıkacak?" dedi. "Yok amca bundan değil, bak oradaki makinelerden alacaksın." dedim. "Nasıl?" dedi. "Oradan gidip alacaksın işte." dedim. O tarafa gitti. Bir baktım, oradaki diğer amcalarla kafa kafaya vermişler, birlikte makineyi çözmeye çalışıyorlar!
Ulan bari açıklamalı bir kullanım talimatı falan koyun da makinelerin üstüne, insanlar perişan olmasın. Makineler de özürlü zaten, kırk saat akbili basılı tutuyorsun anca durumu kavrayıp işlem yapmaya başlıyor.
Türk milletine teknoloji gitmez kardeşim. Koyacaksın oraya insanlı bi gişe!

2 yorum:

  1. off evet benim de o makinelerle başım dertte! para bozma makinesi var bir de, daima bozuk, yahu para bozulmazsa jeton da alınamıyor ki! nasıl hala kgs var herkes ogs'ye geçemedi, insanlı gişe de olmalı hepimiz makineye geçemedik! :)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com